One day

Godmorgon!
Ligger just nu i min sängis och går igenom almanackan inför kommande den veckan. Vilken ser ut att bli ganska lugn. Mest ser jag fram emot fredag. Då ska vi i kåren på styrelseutbildning och sen på kvällen ska jag på några vänners Birthday bash! Det kommer bli en grym fest! Tyvärr har jag match dagen efter men det är bara att ta det lugnt med drickan.

Nu ska jag skriva klart en svenskauppgift och läsa igenom sociologiläxan. Sen är det fotbollsmatch mot Borås GIF. Det kommer bli hårt.

Ajuste, kräftskivisen hos Carl i fredags blev superlyckad! Jag tror vi somnade runt halv sex... Igår åt gänget som sov över pizza tillsammans innan vi skiljdes åt olika håll. På kvällen kom Emma hit och vi kikade film och bara myste. Bra helg!

Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0