timmarna går men jag står still.

Gottenmorgen! 
 
Hur har ni det en grå men fin lördag som denna? Jag mår kanon även om ångestnivån hade kunnat vara lägre. Jag måste skriva en analys idag, på engelska, om dokumentären Bowling for Columbine. Det är en bra dokumentär som berör viktiga frågor men jag känner ingen kreativitet att skriva en analys. Speciellt inte på engelska. Meen, som med allt annat skolarbete - Det är bara att få det gjort. 
 
Igår var jag och Emma hemma hos Malin på utflyttningsfest. Trevligt var det! Jag stod över alkoholen igår och körde en nykter kväll. Det tackar och bockar jag för idag. Dock är jag supertrött ändå haha. Tusingen. Det får bli en eftermiddagslur sen... 
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0