Vad annars?

Go'morron go'morron!
 
Hann helt enkelt inte att blogga igår. Efter mördardagen i skolan mötte jag upp fina Jennie på en go'fika och kom inte hem förrän halv sju. Då fanns det inte många energignistor kvar kan jag lova haha. Men det var bara att sätta sig med plugget och därav blev det inte någon bloggning. 
 
I vilket fall har jag en någorlunda lugn tisdag framför mig. Jag slutar redan klockan tolv. Gött. Då är min plan att jag ska sätta mig några timmar på ett kafé och plugga. Jag kan inte hitta koncentration när jag ska göra läxorna här hemmam utan jag behöver vara borta från alla distraktioner, exempelvis datorn. 
 
Ha en fin dag allihopa så hörs vi when I get back from schoolytooly!
Puss

Finfina Jennie... <3
Detta lilla rådjur spionerade på oss när vihade orientering på gympalektionen i fredags. Så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0