Weekend

Hallå mina sötnötar!

Har ni haft en bra helg? Min helg har varit full av både det ena och det andra. I fredags var jag först på styrelseutbildning o på kvällen vankades det festligheter. Igår spelade jag match och hängde med Emma och Mattias på kvällen. Nu har han åkt och jag och Emma har pannkakspartajj. Förutom att mysa och möla pannkakor ska jag inte göra så mycket mer i dag. Kanske att jag behöver plugga lite.... Vi får se.

Ta hand om er så ses vi lite senare! Kan slänga upp lite bilder från festen i fredags och visa er min nya, fina regnrock!

Pussar

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1044181/images/2012/pic_5055b95ae087c3237496b378.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0