Loppisfest

Idag har jag, mami och systeryster varit på loppisrunda. Vi var först på två loppisar i Skene, där hittade jag det tjusiga tidningsstället på bilden ovan, fyndade det för 30 riksdaler! Efter en mysig fikapaus brummade vi vidare till Borås och Myrornas. Myrornas i Borås är bättre än i Göteborg, där slipper man fightas med snabba hipsters med poppiga mössor och moppemustacher.
 
Väl hemma städade jag mitt rum och nu försöker jag ta tag i min hemtenta i filosofi. Senare ikväll bär det av till Clooney's, några vänner har realeasspelning av sin nya singel, nyligen släppt på Spotify, det måste såklart firas! Kommer dock inte bli någon dunderutgång för min del. Jag behöver vara någorlunda fräsch imon så att jag orkar plugga. Vill inte sitta och hetsplugga i veckan. 
 
Ha en fortsatt fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0