Slutspurt

Hello there 
 
Har haft några dagars paus. Det är helvetiskt mycket i skolan nu innan jul. Jag kommer tyvärr behöva stänga mig inne större delen av helgen för att beta av det sista. Ska göra en hemtenta i filosfi, skriva ett arbete i idrott och hälsa samt en engelskauppgift. Sen är jag fasen finito kapish och redo för jullov. Att jag kommer behöva ägna stor del av lovet till att få något gjort på mitt gymnasiearbete är en annan femma. Så länge jag kan sova ut och inte behöver åka till skolan är jag glad. Jag har också bokat en resa till Stockholm i mellandagarna. En familjevän fyller år så jag och systeryster ska dit och partaja. Fesligt!
 
Hoppas ni haft fina och mysiga vinterdagar sen vi hördes sist. Tänk att det är tredje advent nu på söndag. Jag får banne mig börja jobba på att få in julkänslan, den är inte riktigt hemma ännu. Men det ordnar sig.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0