SNÖVIT

Say hello to my new babe - Snövit. Jag har inte riktigt kunnat släppa stenåldern utan hållt fast vid min gamla iPhone 3. Men nu kände jag att det var dags för en uppdatering. Det är ju kul om mobilen faktiskt kan ta osuddiga bilder i perfekt ljus, vilket min lilla trea inte hade förmågan att göra. 
 
Jag har gett den namnet Snövit. Min syster dissade detta då hon inte tyckte att namnet var särskilt originellt. Jag måste säga att jag tycker det är kul att man kan tycka ett namn på en mobil är icke originellt eller originellt, vem döper sin telefon ens? Jo, visserligen gör jag det men sen har jag nog inte alla hästar hemma. 
 
Ni kan kanske gissa, utifrån mitt originella namnval, vilken färg jag valde... Numera min bebis, iPhone 5c 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0