Andas in, andas ut

God kväll!
 
Trots brist på pojkvänner och annat trams så var gårkvällen fylld av kärlek. Dessa konstaterandena får sammanfatta min alla hjärtans dag; äta god mat i drömsk miljö följt av fin bio, träffa de finaste av vänner, dricka god öl med nya bekantskaper, mumsa fantastisk nattamat 04.00, slumra in brevid sällskapet jag kärlekar allra mest.
 
Bra dag. 
 
Idag är det fredag. Tjihuu och fest för de flesta. För min del har det blivit lite väl mycket av den varan de senaste dagarna så idag går jag mot min egen ström och stannar hemma. Emma kommer hit om en stund och mina tankar vandrar redan iväg till chokladbollar, te och mys. 
 
Puss
Lite deppig bild kanske men jag gillar att det känns som att den andas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0