+++++

Hejhej!
 
Äntligen var torsdagen över. Förlåt men den här dagen har varit den värsta på länge haha. Varför är dels på grund av att jag hade spanskaprov, ett prov jag bävat inför i veckor, men också på grund av att jag varit som i en tröttdimma hela dagen. När jag kom hem bytte jag om till träningskläder och stack iväg till fotbollen. Idag tränade vi dock inte fotboll utan vi körde styrka och spinning istället. Fy i helsinki vad man svettas av spinning. Det var helt sjukt... Tror jag svettades tre liter. Fresh. Imorgon kommer jag gå runt som en säck potatis haha. Men det är gött när det märks att man tränat. 
 
Nu ska jag kika på sista avsnittet av Gengångare och dricka vatten. Imorgon är det fredag - Hallelulja!
 
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0