Lördag

God morgon, god förmiddag, hejhej!
 
Igår skippade jag allt som förknippas med party och var på teater med mami, papi och Alexia. Det var premiär av föreställningen Djävlar på hjul. Det var en fartfylld, underhållande och verkligt klipsk föreställning. Många tummar upp! 
"En hallucinatorisk roadtrip. Genom den våldsamma fullkontaktssporten Roller Derby granskas kvinnans aggressivitet och sexualitet. Vi färdas bakåt i tiden på rullskridskor och möter outsiders genom historien."
(Kort beskrivning av föreställningen)
 
När pjäsen var slut övningskörde jag hem. Väl hemma tog jag med mig mazariner och dator in på mitt rum, kröp ner i sängen och började kika på en film, Hugo Cabret. Jag var så trött att jag däckade halvvägs in i filmen med smink, oborstade tänder och kläder. Imorse vaknade jag som en svettig Urzula i filmen Ariel bland kaksmulor och mazarinformar. Älskar helg. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0