BACK

HOLA AMIGOS!
 
Jag är tillbaka i det kalla rusklandet efter ett par underbara dagar i spaniens huvudstad, Madrid. Vi landade halv elva igårkväll och det har väl inte blivit supermycket sömn inatt. Thug life eller vad säger ni haha. Jag slutade tidigt idag ich sen var jag hemma hos Madde en stund. Mysigt. Dagen har varit helt ok trots zombiefeeling. Jag har massssa bilder att visa men just nu är jag begravd i plugg. Det får bli imon. Det får bli veckans enda pluggfria dag tror jag... Behöver jag nämna att jag är så glad att vara tillbaka i skolan...
 
Vill helst spola tillbaka tiden, till dagarna mellan jul och nyår, dagarna då tiden står still och kraven är osynliga, även om bara för en kort stund. 
Lady och Lufsen, en soffa, en kopp te och sällskap. Vad mer kan man önska?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0