Ett, tu, tre!

Hallihallå!
 
Jag måste börja med att säga att vi idag gjorde naturkunskapsprovet och att det inte var så farligt som jag trott. Det är så jäkla skönt att ha stora prov som detta överstökat! Nu är det tjingpling move on. 
 
Ikväll börjar mitt, Maddes och Alis nya liv btw. Vi ska ta tag i våra kost och träningsvanor och vi ska bli starka som fan. Efter kvällens fotbollsträning ska vi träffas hos Alibaban och göra upp en plan. Så sjukt seriösa haha. Eller okej, det är typ jag som hetsar med seriositeten. Det är det som krävs för att jag ska genomföra något. Allt eller inget, det är så jag fungerar. 
 
Från och med nu ska jag återgå till att äta hälsosamt och träna regelbundet. Det har varit alldeles för krasst den senaste tiden, året, åren. Haha. 
 
Wish us luck! 
Mina hjärtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0