Ibland.

Hallå!
 
Jag vet inte riktigt vad som händer med mig själv just nu men mitt psyke har varit helt bananas både igår och idag. Jag antar att allt bara faller över en vissa dagar. Det som jag känner nu är antagligen ett resultat av hur kroppen reagerar och hanterar känslor. Usch. Jag hatar att ha sådana här dagar. Vanligtvis är jag väldigt positiv, iallafall utåt sett, ibland känns bara hela grejen med att ens finnas helt meningslös. Det som också irriterar mig är att jag vet att detta till mesta dels har att göra med skolan och jag förstår inte hur jag kan låta den ta så mycket energi av mig. Fan. Livet är för kort för att må dåligt över läxor, prov och inlämningar. Livet är så mycket mer, så mycket större. 
 
Förlåt för depp-deap-inlägg. Ville bara förklara de senaste dagarnas torra bloggning och även bekänna att alla människor någon gång vill skita i allt och stoppa huvudet i sanden. 
 
Ta hand om er. Puss
 
Signe 12-13 år, hur glad kan man vara haha... Hittade massa gamla bilder på min hårddisk. Kan ju inte annat än att bli nostalgisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0