Igår

Hej där!
 
Igår var vi först på middag hos Amandisen, alltid lika mysigt att träffa henne och de andra. Hon hade lagat supergod mat och efterrätt (!). När klockan närmade sig halv tolv drog vi först till Källarn och när det stängde gick vi vidare till Brygghuset. Göteborgs nattliv, eller öl-hak-liv är så dåligt. Eller det är bra, det är tiderna det är fel på. Vadå stänga 02.00 en lördag? Brygghuset är det enda stället som har öppet till 03.00 men ha obegränsade på helgerna är väl ändå att föredra! Åtminstone till 04.00-05.00. Menmen, vi hade ju i alla fall väldigt trevligt så länge det varade! :)
 
Idag har jag pluggat, städat och mått halvkasst. Om en stund på a friend hit. Vad vi hittar på får den som lever få se. 
 
Pussar 
 
Har bilder från middagen osv på min systemis men den lämnade jag hos Amanda så de får ni se imon!
Jag och Astrid i fredags. Standardpose
Vackert skyltfönster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0