L'Amour et la Violence

Tjenixen och god morgon!
 
Sovit gott? Det har tyvärr inte jag. Har vaknat ett flertal gånger, legat obekvämt och kallsvettats... Varje gång jag sover dåligt tänker jag, whyyy haha. Skönt att jag har en stund att nanipani på bussen till skolan. 
 
Idag har vi en ganska lång dag som lär bli intressant. Jag, Malin och Alexia ska nämligen spela upp en egen, modern version av dramat Fröken Julie. I vår tappning är alla flator, vi är på en fest allt är upp och ner... Wish us luck haha. 
 
Ha det fint så länge, jag slänger upp ett inlägg från mobilen lite senare under dagen. Ikväll tänkte jag också tipsa er om mitt nya favoritmärke vad det gäller smink samt vilka produkter jag har därifrån. (haha, "missa inte det.")
 
Pussar
This is good shit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0