UNE

UNE är från och med nu det enda sminkmärke som jag kommer att köra på när det gäller bassmink. Jag har än så länge bara en bb-cream, solpuder och mascara men jag är supernöjd med allt. Ni kanske också har testat UNE, är ni lika nöjda som jag?
 
"UNE är ett märke som vill framtona sig som ”naturligt” genom att ta vara på den naturliga skönheten på kvinnors ansikte men även globalt. Nyanserna på sminket är inspirerade av hudens egna, vilket kan vara fint för den som just söker en naturlig, osminkad look." 
 
"Unes filosofi är att erbjuda en makeup som respekterar kvinnors egen naturliga skönhet, som respekterar din hud och som respekterar naturen. Produkterna är gjorda på naturliga och ekologiskt odlade råvaror och är certifierade av ECOCERT. I Unes produkter hittar du inga tillsatta ingredienser som silikoner, mineraloljor eller syntetiska doft- eller färgämnen och inga produkter eller råvaror är testade på djur. Alla förpackningarna är återvinningsbara och utan onödiga produktkartonger. Helt enkelt produkter som är skonsamma för såväl din hud som för naturen." 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0