YESTERDAY//TODAY

Hej hej!
 
Både igår och idag har varit superbra! Efter skolan åkte sprang jag och Alexia runt en snabbis på stan. Jag fyndade en superfin kofta i mintblå. Vi köpte likadana hihi. Sen fortsatte jag hem till Tove. Jag, hon och hennes roomie Bella drack vin, åt mat och spelade spel en stund innan vi mötte upp Nora och Hedvig. Vi drog som vanligt till Källarn. Där träffade vi resten av gänget. Först var det tänkt att vi skulle på en spelning/klubb i masthugget men det kändes lagom ambitiöst med skönt källarnhäng. Idag har jag haft en jättebra dag. Tove väckte mig med nygräddade amerikanska pannkakor och efter en mysfrukost tog vi en promenix runt härlanda tjärn. Därefter åkte jag till järntorget och träffade en vän. Vi åkte med termoskaffe till Botaniska och förfrös på ett berg med utsikt över göteborg. Men det var mysigt ändå. 
 
Sen jag kom hem har jag redigerat bilder, sett på ett avsnitt av Gengångaren och myst i soffan med mami. 
 
Hoppas ni njuter av helgen lika mycket som jag. 
 
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0