ÅRSMÖTE HVITKAR

God morgon!
 
Finns inte mycket mer att säga än att bloggen tyvärr måste hamna i sista prioritet just nu. Skolan är helt, helt crazy. Igår var jag till och med tvungen att ta ledigt de två sista lektionerna för att åka hem och plugga. Make sense? 
 
Iallafall, lite kort update. Jag hade en jättemysig och förehållandevis lugn helg även om jag, för att vara helt ärlig, borde ha pluggat mer än jag gjorde. Idag är det onsdag och veckan har gått alldeles för fort. Jag behöver MER tid! Dock är det en speciell dag idag. Vet ni varför? Det är ÅRSMÖTE för ELEVKÅREN! Detta betyder att jag och den nuvarande styrelsen ska avgå och att en ny skall tillsättas. Förstår ni vad sjukt? Elevkåren har varit min vardag i ett års tid nu. Vad händer efter detta? Jag hade kunnat ställa upp för att sitta med i nästa års styrelse men tackade nej. Jag har de senaste halvåret varit tvungen att tänka över alla de saker som upptar min tid och energi, tyvärr blev det elevkåren jag kunde exkludera. Det är med både lättnad och vemod som jag avgår. 
 
Ha en fin dag sötnosar!
Puss
Min fina styrelse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0