Asleep

God förmiddag!
 
Drömde helt bananas imorse. Jag hade glömt av en tandläkartid och trodde att jag försovit mig. Sen upptäckte jag att jag ändå skulle hinna och att det var lördag vilket betydde att det inte ens var den dagen. Men det var det tydligen ändå. Trots att jag hade gått om tid så blev det tillslut jättebråttom pga att jag tittade på ett reseprogram som handlade om ungdomar på ett skepp. Helt plötsligt var jag och Madde i affären, den var omringad av stängsel och där inne var det misär. Dock fanns det en jättestor pannkaksdisk. Men jag kunde inte hitta sylten. När jag väl hittade den fanns där bara halvtomma, öpnnade burkar. Det fanns också affärens egna sylt (glas med vatten och olika bär). De sa att den var lika god men jag upptäckte att den innehöll purjolök och det ska ju inte sylt göra... haha. Konstigt att jag vaknade helt bäng med en dunkande huvudvärk. Drömmar är helt knäppa.
 
I alla fall. Under morgonen har jag försökt arbeta lite med min samhällsundersökning. Det går långsamt och det är svårt men så länge det går framåt och inte bakåt ser jag positivt på saken. Om en stund ska jag iväg och spela match. Jag har inte kunnat träna de två senaste veckorna pga förkylning så vi får se hur det går. Vad som händer i kväll är också ännu oklart. Det står just nu mellan att stanna hemma och plugga, filmkväll eller utgång. De två senare alternativen är något mer attraktiva.
 
Ha en fin dag!
Puss
Jenniesnuttan och jag
Fina broskon
Kussilagotuss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0