Fredag

Go'morra!
 
Äntligen fredag, eller vad säger ni? Veckan har i och försig swischat förbi men den har på många sätt varit mer krävande än vanligt. Jag skrev ett inlägg igår där förklarade varför bloggen har varit lite inaktiv det senaste men det publicerades tydligen inte... Det har väldigt nyligen gått bort två nära släktingar till mig och i onsdags sa vi farväl till den ena. Det är alltid väldigt sorgligt med avsked, ett för-alltid-farväl, men det var väldigt fint och jag blev än en gång påmind om hur underbar familj jag har. 
 
Ikväll är det lite mer livsgnistrande planer på schemat. Några nära vänner ska ha enfärgsfest och det ska bli riktigt roligt. Färg är temat men inte nog med det, man får bära endaste en färg. Jag har ännu inte bestämt mig men jag tänker att jag får ta en snabbis på stan och köpa något. Jag tänker vitt... eller blått...
Ha en fin dag!
 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0