Jag Lever

Hej främlingar. 
 
En liten update mitt i allt kaos. Idag lämnade jag in min samhällsvetenskapliga undersökning och skrev psykologiprovet om psykodynamiska perspektivet samt behaviorismen. Det är så skönt att lämna skolarbeten bakom sig och gå vidare. Nu är det bara några dagar, två prov och en inlämning kvar innan jag kan gå på lov.
U n d e r b a r t. 
 
Jag är ledsen över att det är så kass uppdatering men det kan inte hjälpas. När den här veckan är över kommer det bli mycket bättre kan jag lova. 
 
Pussar!
Några bilder från helgen.
Tror ni schemat klaffade? Jag kan säga såhär: 00.00 satt jag fortfarande och korrekturläste samhällsarbetet och jag hade knappt hunnit kika igenom psykologin. Saker tar alltid längre tid än man tror...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0