Påskafton

Glad påsk på er!
 
Hur underbart är det inte med lov? Igår var jag och la familia på Hagabion och såg Den gröna cykeln. De har ju också himla god mat, stort plus att allt är vegetariskt, så vi åt middag där innnan filmen. Efteråt gick vi vidare och tog ett glas på Bitter. Därefter övningskörde jag hem. Väl hemma var vi alla så trötta att vi gick och la oss på en gång haha. (utarbetade famlijen)
 
Idag är det påskafton vilket i mina öron klingar med godis, mat och trevligt sällskap. Vi ska i vanlig ordning på middag hos några familjevänner. Det ska faktiskt bli skönt att bara vara med människor man känner väl, i ett sällskap där man bara kan vara. Påskafton är ju för många en fest- och utgångsdag men det lockar inte mig just nu. Jag ser istället fram emot ett härligt matkoma och sällskapsspel. // Signe 55 år
 
Puss och Glad påsk!
 
Bjuder på en gammal kycklingbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0