Psykologen

Tjofräs på er!
 
I lördags startade vi med prinsesskalas för Agnes med drinkar, hemmagjord pizza och dans i vardagsrummet. Därefter drog vi vidare och hamnade på Pustervik. Temat för kvällen var rock men vi svängde våra höfter ändå haha. Igår var jag tröttare än någonsin. Dock fick jag lite skylla mig själv då det kan ha råkat slinka ner en drink eller två för mycket. Jaja, kul hade vi i alla fall... 
 
Idag var vi med klassen på Psykologen och lyssnade på tre väldigt intressanta och inspirerande föreläsningar. De handlade om psykologpogrammet, hur vår hjärna fungerar och om social fobi. Solen har skinit hela dagen. Jag, Malin och Alexia har lapat i oss all D-vitamin vi kunnat haha.
 
Nu ska jag bumsa i sängi, lång dag imon. Hela den här veckan är helt otrolig. Vi har tre prov plus två inlämningsarbeten. Just nu vill jag bara spy på skolan. Menmen, man får tänka positivt och blicka framåt till sommmaren och friheten. Åååhhåhh... 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0