Sunnies

God morgon lördag!
 
Igår firade vi prinsessbarnet Agnes 25 år. Av mig och Erik fick hon en platt-tång och av mami och papi fick hon en symaskin. Hon syr mycket i och med sitt konstarbete så den tror jag hon kommer få mycket användning för. Dessutom har hon alltid varit lite pysslig av sig vad det gäller att ge kläder en liten makeover haha. En symaskin är en livsinvestering om inte annat. 
 
Annars? Skolan var superlugn. Tyvärr skrev jag det sämsta provet jag någonsin gjort i matte. Jag visste redan innan att jag skulle tycka det var svårt för jag kände inte att jag hade fattat allt som vi räknat på. Men provet var verkligen så himla svårt och för första gången under hela min skolgång känns det som om jag kommer få ett F. Men men, ett prov är inte hela världen... 
 
På kvällen kom lite gäster för att fira Agnes och när de hade gått myste vi framför Skavlan, åt kex, ost och vindruvor. Lugn, bra och mysig fredag. 
 
 
Nya brills, från H&M, 79:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0