Tisdag

God morgon! 
 
Hör och häpna, vet ni vad jag gjorde igår? Trots att mörkret redan börjat lägga sig snörade jag på mig springdojjorna och sprang sju-kilometarn. Jag hade bara tänkt ta en powerwalk men ja, eftersom det började bli mörkt - och jag är mörkrädd, valde jag att springa istället haha. Det är så skönt att veta att jag orkade. Jag har aldrig varit en runners, trots alla år som fotbollsspelare. Jag ska nog fasen börja springa lite oftare. OCH öva på att gå fort uppför. Jag har alltid varit så jäkla långsam uppför trappor, backar, kullar - you name it. Det gäller både till fots och på cykel. Det spelar ingen roll om personen jag går med är dubbelt så stor som jag och röker tre pack om dagen, de är alltid snabbare. Vafan är det liksom? Haha, jag är helt enkelt för dålig för att gå uppåt. Fräscht. 
 
IDag har jag ingen skola men på något sätt lyckades den bli sjukt stressig. 
  • 09.00-12.00  Möte
  • *12.00-13.00* Lunch med mami
  • 14.00-15.00 Picknick-demonstration
  • 15.00-16.00 Årsmöte för Sigrid Rudebecks elevkår
  • 19.00-20.30 Fotbollsträning
* plugga hälsa
* plugga idrott
 
Vad hände med den lediga dagen någon? ;)
Tyckte denna var lite komisk, och sann. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0