torsdag

God morgon torsdag!
 
Den här veckan har verkligen sprungit iväg, på gott och ont. Det är alltid fantastiskt med helg men att dagarna går så fort samtidigt som så mycket ska hinnas med är stressande. Idag måste jag sätta mig ner och strukterera upp följande veckor. Det kommer bli ett schema utan dess like haha. 
 
Förresten! I tisdags gick vår 83-dagars pre-studentfest av stapeln. Vi på Hvitfeldtska vill inte följa strömmen. Istället för en 100-dagarsfest körde vi en 83-dagarsfest. Den hölls på Peacock och jag ger kvällen många tummar upp. Stämningen var lysande och dansgolvet vibrerade. Vagnarna hade slutat gå när festen var slut vilket innebar att jag och Amanda fick acceptera en timmas promenad hem till henne. Fyfan. Jag trodde att vi skulle dö, men det gjorde vi inte. Sen, efter ynka tre timmars sömn ringde klockan. 08.00 satt jag på naturvetenskapslektion och jag krigade igenom hela skoldagen. Livet är en fest må jag säga... Jag har nog aldrig känt mig så luffig som igår. Sminket från gårdagen var kvar, alldeles för lite sömn, bakis, trollrufs till hår... Det värsta var nog att man verkligen var en outsider. Vem brukar gå runt som ett halvdött ufo en onsdag i skolan liksom? 
 
Japp, japp. Nu ska jag kila iväg till skolan. Lite segt att jag ådragit mig ett virus av något slag bara. Har haft halsont i snart en veckas tid. Om det inte blir bättre får jag traska till doktorn.
 
Ha en fin dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0