Vår framtid, Vår skola

IDag har vi hängt på Gustav Adolfs torg större delen av dagen. Det anordnades ju en picknickmanifestation av Vår Skola Vår Stad emot nedskärningarna i göteborgs kommunala gymnasieskola. Det var riktigt kul att se så många där och att media kom dit och dokumenterade. Det blev faktiskt till och med så att jag fick en tv4-mic upptryck i fejjan. I klippet nedan kan ni dels se hur Oskar, som höll i manifestationen, svarar smart på frågor samt hur jag stapplar mig fram bakom mina brills. Varför tog jag inte av mig dem haha... jaja. Nu var väl mina 15 sec of fame förbrukade. 
 
Annars? Fotbollsträningen gick faktiskt över förväntan. De senaste veckorna har varit sådär i hälsosynpunkt men konditionen verkar ändå ha hängt med förvånandsvärt bra. Kul sånt. 
 
Puss och godnatt!
 
Elever%20protesterade%20mot%20besparingar%20i%20skolan

Kommentarer
Postat av: madde

sötis ♥♥♥♥♥

2013-03-27 @ 11:06:04
URL: http://madeleinesoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0