att andas under ytan

God kväll!
 
Ber ännu en gång om ursäkt för dålig uppdatering. Livet går inte ihop just nu. Den här veckan har jag sju prov och en inlämning, att det inte är en helt skön vecka säger sig självt. Men men, efter den här veckan har jag bara två uppsamlingsprov och ett psykologiprov därefter är det sommarlov med stort S! Jag och Malin räknade under lunchen ut att vi har kvar endast elva skoldagar. Hur fantastiskt? Det som får mig att gå upp på morgonen just nu är tanken på att fylla arton, att gå på Håkan-konsert, att åka ut i europa med min bästa vän och att inte behöva tänka på skolan. Tanken på att inte behöva tänka på skolan, det ni! ;)
 
Nu ska jag försöka somna innan jag får ännu ett breakdown haha. Härligt sånt.
 
Nattinatti
Två bilder från helgen som för övrigt var väldigt lugn och trevlig!
Bästa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0