Dagen D, nästan

Dagen med stort D är här och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Matten har alltid varit det mest ångestfyllda nationella provet. Varför vet jag inte. Men att jag inte kan särskillt mycket är för sent att tänka på. Nu  gäller det att ta två djupa andetag och göra så gott jag kan. (intalar mig själv att det är okej att inte kunna svara på en enda fråga...) 
 
Ikväll spelar jag match så jag kommer inte hem förrän sent ikväll. Sen är det fasiken fredag - och jag kommer förhoppningsvis överleva veckan. Men, man ska inte ropa hej förrän man kommit över till andra sidan bäcken. ;)
 
Ha en fin dag, och lycka till ni som också ska göra nationella provet i matte. 
 
Bäst just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0