Grotesko

Fyfasiken vad det inte är lätt att ta snygga bilder på tänder och mun. Istället för att bli glad över hur fina mina tänder är, kommer jag på mig själv att rynka på både det ena och det andra när jag redigerar tand-bilderna. Det ser ju så groteskt ut!
 
I nuläget blir det alltså inga tandbilder haha. 
 
Annars? Förutom en ihärdig rethosta har jag haft en bra dag. Det nationella provet i engelska kan ha gått superbra eller katastrofalt dåligt, omöjligt att säga. Avslutningen med Ungdomsforum var väldigt trevligt. Alltid lika mysigt att träffa politikerna, småprata och diskutera. De är också människor. 
 
Sen jag kom hem har jag fixat och trixat med lite inbjudningskort. Till vad får ni veta i sinom tid...
 
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0