Hej.

Hej.
De senaste veckorna har varit turbulenta. De har varit fyllda med skratt och gråt, glädje och sorg och kärlek och vemod. Jag har velat fly bort från allt men verklighetens bistra sanning har hela tiden hunnit ikapp mig. Bloggen har hamnat någonstans däremellan. Efter att ha bloggat nästan varje dag sedan mars 2009 är det inte konstigt att jag just nu går igenom en liten "identitetskris" haha. Samtidigt har det inte gått en enda dag under den här bloggfria tiden då jag inte tänkt på bloggen. Tankeverksamheten har varit i full gång men beslutsamheten att skriva ett inlägg har varit puts väck. 
 
Iallafalll, jag är tillbaka och det värmer att se att de flesta av er faktiskt stannat, trots min nästan en månaders långa frånvaro. 
 
Kärlek till er!
 
P.S idag ska den bort...!
 
Ett litet bildregn från de senaste dagarnas instagramissar...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0