DRIVE

Höstlovet försvann lika fort som godispåsen en söndag. MEN en sak hann jag uträtta, jag får numera köra runt helt solo på vägarna. För jag har tagit körkort! Lättnaden är obeskrivlig, ni som själva varit övningskörare vet vad jag menar. En kör och kör och kör och målet förblir så långt borta, så svårt att uppnå men plötsligt är skrivning/uppkörningsdagen där och det får bära eller brista. Jag är sjukt glad över att jag slipper göra om något av proven. Det är psykiskt påfrestande och tar tid, energi och pengar. Nu är det äntligen över. 
 
... Nu ska jag, mami och papi kika på ett avsnitt av "Allt för Sverige". Typiskt min pappa-program haha...
 

Ha en fin kväll!
!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0