.

Helgen lider mot sitt slut och jag väntar på att måndagsångesten skall komma. Fast nej, jag ska försöka undvika den. Det finns inget mening med den ångesten, måndagen följt av veckans andra dagar kommer oundvikligen att knacka på dörren i vilket fall så det är upp till en själv hur en väljer att öppna den.
 
Det är ju fars dag idag, inte för att det är något vi brukar fira särskilt mycket men något litet brukar vi barn ändå ge som farsdagpresent. I år fick han ekologisk fikomarmelad och fin choklad, i all sin enkelhet, av mig och Agnes. Förresten, lyckad kväll igår. Började bra med storspel av Krister Henkriksson i monologen han gör i Doktor Glas. Sedan åt vi middag och drack god öl hemma hos Alexia. Därefter mötte jag och Jennie upp Agnes och kusinvitamin och gick till Pustervik. Där träffade vi fler vänner och dansade till sjukt bra musik. Brukar vanligtvis vara mycket rock på P men igår var det klubb Locus som spelade grym house. Den här dagen har väl inte varit min mest produktiva men det är inte så konstigt med tanke på att vi staplade hem runt sju imorse. Så det kan gå ibland (lite för ofta). Nu tänkte jag plugga lite kriminologi, sedan väntar åttonde avsnittet av Bron. Speenande speenande... 
 
Puss haj!
Tröttis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0