framtidsdrömmar

Go'kväll! Hoppas ni inte fryser ihjäl ute i vinterkylan. Det är nästan så att jag överväger att klämma in ett par långkalsipper under jeansen. Göteborgsvädret tenderar ju att bli så fruktansvärt rått och bitande kallt under vinterhalvåret. Men i övrigt välkomnar jag vintern med öppen famn. Det är utan tvekan den mysigaste årstiden. Jag är så glad att vi har kakelugnar här hemma. Att sitta framför en sprakande brasa är bland det mest avkopplande jag vet. En kakelugn eller alternativ eldstad kommer vara ett måste i mitt framtida hem! Nu menar jag inte min första "flytta-hemifrån-lya", förhoppningsvis kommer jag någongång träffa en person att dela detta lilla jordeliv med och vill jag bo i ett tryggt och snällt hus med fina golv, stora fönster och... kakelugnar! Kan också tänka mig en liten vovsing... Haha, vi får se vad framtiden har att erbjuda. 
 
Till hemmen nedan hade jag behövt en halv sekunds betänketid, sen hade jag flyttat in. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0