FREDAG!

God morgon! 
För tillfället upptas min tankeverksamhet mest av olika psykiska störningar och sjukdomar såsom schizofreni och biopolär sjukdom men jag ska försöka få till ett sammanhängande inlägg. 
 
Idag åker jag till göteborg igen, eller aa, det måste jag göra pga av skolan men jag syftar på att jag kommer stanna där över helgen. Ikväll ska vi som sagt ut och att åka hela vägen hem till räv mitt i natten är ingen hit. Då är det skönt att ha möjligheten att sova i stan. Oj, nu sprang tiden iväg här. Vi får höras laterskater!
 
Ha en fin dag!
 
Haha, tittade igenom arkivet och hittade denna halvnyktra bild tagen i början av året. Glad var jag i alla fall...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0