hej tomtegummor!

Hallitjofräs!
 
Har precis haft kafémöte med min grupp i Ledarskap och organisation. Nästa vecka ska vi hålla i två lektion om organisationer förr och organisationen som stöd. Vi behövde strukturera och snacka oss samman lite. Nu har de gått och jag sitter kvar haha. Behöver en liten ensam andingspaus. Psykologiprovet var t u n g t. Men nu är det över och jag gjorde mitt bästa. På tal om ingenting, vet ni vad som spelas på kafét jag sitter på? Julmusik! Hur mysigt och sliskigt på samma gång är inte det? Julen närmar sig med stormsteg. Kan inte säga annat än att jag längtar. Jag är sjukt redo för glöggkvällar, pysselstunder, filmrullar fulla med julstämning och kanske en snöängel eller två... Åh. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0