Jämlik musik

Sagt vid frukostbordet. 
- ... Pappa, varför måste vi lyssna på finsk radio varje morgon?...
- För att det är så skönt, så skönt att veta att det är andra som håller på...
- ?...
 
God morgon!
Tanken på att ligga kvar under täcket när klockan ringde var väldigt lockande. Men det kvar bara att skrynkla upp mullvadsögonen och snigla sig upp. Idag har jag en ganska lång dag framför mig. Efter skolan skall jag på möte med Ungdomsforum, det är ett mellanmöte inför kommande stormöte med politikerna. Ikväll har jag bestämt mig för att försöka ta tag i mitt liv och få lite saker gjort. Vi får se hur det går, har hört att det är tanken som räknas. 
 
Förresten dök det upp en fin bild på facebook igår... Jämlik musik heter vi. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0