lägenhetsvakt

... inte riktigt samma som barnvakt men nästan. Min syster är i Berlin för några dagars fest och fröjd så jag ser till att hennes lägenhet inte känner sig ensam. Ett ganska mödosamt jobb, den kräver stor uppmärksamhet. Inte för att jag klagar, vi har det ganska mysigt.
 
Den här dagen har varit lång och tung men ändå väldigt trevlig. Ibland kan skolan vara lite mysig. Om pressen att prestera, läxor och betyg försvann skulle skolan vara en fantastisk plats att vara på! Framtidsvisioner...
Jaja, nu ska jag slita mig från Leif G.W Persson och "Veckans brott", måste plugga psykologi. På fredag har vi prov i psykiska störningar, diagnoser, behandlingar o.s.v. Intressant men svårt. 
 
Puss!
 
Jag och broskon i lördags...
Skål då... haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0