livet

Hej där. 
Tänkte bara slänga in en liten hälsning här på kvällskvisten. Jag borde verkligen börja beta av den stora högen med läxor som växer sig större och större men det går bara inte. Noll inspiration, noll motivation. Uppmuntrande va? Haha, förlåt, vill inte sprida någon dålig stämning. Ibland måste en bara ventilera lite. 
 
Idag tog jag en kaffe med Alexia efter skolan, mysigt som vanligt. Lätt att vänskapen kommer i kläm när skola och andra måsten tar så mycket energi. Det är då det är som viktigast att visa varandra uppskattning, ge stöd och hjälpa varandra att se på saker från den ljusa sidan. Livet är faktiskt så mycket mer än måsten. Ibland behöver en påminna varandra om det. Iallafall, efter fikan gick jag till min osteopat för lite knäck och brak. Älskar när det knäcker (fullt medveten om att det där lät lite creepy). Sen tog jag en fika med broskon och papi på Evas Paley innan jag hoppade på bussen hem. För en stund sen kom Nora ner på en kopp te, vi har alltid så mycket att prata om, antagligen för att vi ses alldeles för sällan. 
 
Nu ska jag försöka ge plugget en ärlig chans. Önska mig lycka till. 
Pussen!
Alltså, den här bilden... Halloween. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0