Pannkismåndag

Så himla skönt! Idag hade min grupp i Ledarskap och organisation vår första lektion och det gick jättebra! Klassen är uppdelad i grupper som kommer ha hand om en vecka var. Vi är grupp 1 och först ut så vi är lite som testkaniner haha. Vi har alla så himla mycket i skolan att detta kommit lite i kläm så jag var lite orolig över hur det skulle gå men det gick vägen. Det firade jag med pannkisar. Hade ingen sylt så det fick bli med socker... Oopsi. 
 
Innan jag ska ta tag i lite skolarbete ska jag kika på senaste avsnittet av solsidan. Hann inte se det igår. Såg däremot det sista avsnittet av Bron... Ojoj, spännande var det. Lite besviken över att de inte löste fallet men det måste betyda att det kommer en uppföljare. 
 
Tjing så länge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0