Polish

God kväll! 
 
Den här helgen har varit ovanligt lugn. Jag har fått gjort en del skolarbete vilket är bra men there's more om ni förstår vad jag menar. Man får se varje avklarad uppgift som ett delmål. Idag har jag inte gjort så mycket spännande. Vaknade och fixitrixade i lägenheten innan jag åkte hem till räv. På dagens fotbollsträning  orkade jag inte så mycket. Kanske har något med att jag gav blod igår att göra? Jag kände mig matt och fick yrsel så jag stod mest i mål, vilket är något jag tycker är kul så det var inte mig emot. 
 
Efter ett cybermöte med min projektgrupp angående veckans arbete ska jag luta mig tillbaka lite. Jag ska nog måla naglarna haha. Lite pinsamt men det är verkligen något jag kan se fram emot, att göra iordning och måla naglarna. Jag trivs inte att går runt med slitet nagellack och så har det varit i många år. Ett töntigt och skapat behov som jag nu ska stimulera. 
 
Sov så gott!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0