Sjukstuga

 Hej där. 
 
Ny vecka på gångsprångtång. Helgen har varit väldigt bra trots sjukdom. Jag vet inte riktigt vad det är med mig men sen i fredags har jag haft något influensaliknande i kroppitoppen. Fick feber i fredags och tillbringade kvällen i soffan med mami och snacks framför fotbollen. I lördags knaprade jag tabletter, gick på loppis (fyndade), kunskapsmässan och var hemma hos broskon på sangria/tapas-fest. Under dagen blev jag sämre så jag var lite halvtrött men trevligt hade vi ändå! I söndags, igår alltså, hade jag och Agnes världens mest meningslösa dag. Låg i soffan och gjorde mest ingenting. Idag åkte jag till skolan bara för att gå på första lektionen som var viktig, sen åkte jag hem igen. Efter en två timmars lång powernap gav jag plugget en chans men energin fanns inte riktigt. Får lite ångest då vi har stört mycket nu, finns liksom inte tid till att vara sjuk eller slapp nu. Det är bara att försöka hänga med så gott det går. Vill inte behöva sitta på jullovet och ta igen massa saker på grund av ett nedrans virus. 
 
Tar just nu till de mesta huskurer för att bli frisk haha, dricker litersvis med vatten. Idag körde jag på ingerfära-te, apelsinjuice, citron/ingerfära-vatten och D-vitamin. Om jag inte blir lite friskare av det där vettetusan vad som kan hjälpa. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0