Slutspurt

Efter ett litet läkarbesök sitter jag nu i mölnlyckes kulturhus och skriver på en kriminologiuppgift. Har en lång håltimma så jag passar på att få saker gjorda. Det är hektiskt i skolan nu. När var det inte det förresten haha? Jag får hela tiden påminna mig själv om att det inte är långt kvar... Det här året kommer gå fort. Efter studenten kommer jag att få ansvara för mitt eget liv, min egen vardag. Det kommer vara upp till mig själv att få saker att hända eller inte. Jag ser fram emot det. Självklart är det lite läskigt men jag vet att allt kommer ordna sig. 
 
Ha en fortsatt fin dag. Puss
 
I brist på nya bilder får ni två bilder med tre år på nacken. Hej Signe 15 år.
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

15årig signe med högsbo i bakgrunden<3

Svar: Haha, det vet du. Mina hoods..<3
Signe

2013-11-17 @ 05:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0