Tingsrätten

Idag var jag och Malin på Tingsrätten. Vi har som uppgift i kriminologin att närvara under en rättegång och eftersom vi slutar tidigt på tisdagar passade vi på. Vi hamnade på ett ganska harmlöst fall där vi båda ansåg att domen blev för hård. Fallet borde nästan inte ha behövt komma upp i rätten. Men men, lagen är ju lag. 
 
Kom hem för en liten stund sen. Jag och Malleballe tog en pluggfika efter rättegången och nu måste jag fortsätta med plugget. Har två prov och en presentation imon. Längtar tills morgondagen är över så jag kan bocka av tre saker. Älskar att stryka saker från to-do-listan. Dessa listor gör en lite skadad men samtidigt vet jag inte hur det hade gått utan dem. Signe <3 Listor.
(vem behöver en pojkvän.. vid närmare eftertanke, kanske precis vad som behövs)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0