Tisdag

Ungefär såhär har jag tillbringat större delen av mig dag. Efter ett besök på Tingsrätten gick vi till Mahogny för att dricka kaffe (och plugga). Det gick sådär vilket bilden speglar ganska väl. Studierna stod inte direkt som prio ett, att jag tog en bild redan innan jag satte igång med plugget säger nog det mesta. Jaja. Mer än ingenting fick jag gjort ändå. 
 
Den här veckan lever jag egentligen samboliv med Jennie i min brors lägenhet men ikväll är jag hemma i räv för att träna fotboll. Allt för sporten ni vet. Hrmmr. På tal om sport och fotboll skäms jag och SvFF's vägnar efter gårdagens fotbollsgala. Den slår rekord i pinsamhet år efter år. Här kommer ett utdrag ur en artikel i aftonbladet om gårkvällen. "Och de kommer inte att tro sina öron när vi berättar att Sveriges största idrottsförbund, tillsammans med sina sponsorer, år 2013 valde att prisa herrlandslagets meste landslagsman med en svindyr bil, samtidigt som damlandslagets dito inte fick så mycket som ett tack." Vill ni läsa hela artikel, klicka här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0