Vad är en bal på slottet...?

Idag har jag ägnat kvällen åt att kika mig mätt på balklänningar. Det finns helt ofattbart många (fula)! Jag blir helt tokig, efter en stunds letande vet man varken ut eller in. Tillslut ser alla klänningar likadana ut. Att hitta en balklänning är svårare än jag trodde. Det beror nog också på att jag inte har en klar bild av vad jag söker. Jag har fått för mig att om jag bara tittar på tillräckligt mycket kommer jag tillslut hitta den "rätte", och då kommer jag veta vad jag söker. Det är nog ungefär ett lika dumt resonemang som att försöka leta fram den "rätta" kärleken. För det känns ungefär lika lätt som att gräva ett hål i marken och på allvar tro att man tillslut kommer ut/upp i Kina. 
 
I alla fall. Klänningarna nedan är några av de klänningar jag hittade som jag skulle kunna tänka mig att ha på balen. Men ingen av dem känns helt rätt... (%&!&!) ...
 
När jag tittar på dem, är det bara jag som får schizofren-vibbar...?
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vart har du hittat klänningarna?

Svar: Jag har kikat runt på olika sidor. Bland annat Etsy.com, Asos.se, Nelly.com :)
Signe

2013-12-09 @ 15:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0