Brace Yourself, Winter Is Coming

God morgon i höstrusket!
 
Ni har väl inte blåst bort hoppas jag? Det har blåst rejält de senaste dagarna men värre lär det bli, idag skall det bli storm. Och vet ni vad jag ska göra? Jag ska på risktvåan, alltså halkan... Haha, hur fasiken ska detta gå till? Vi får hoppas att bilarna inte blåser omkull. Ni lär märka om jag överlever. Jag kan passa på att be lite halvt om ursäkt för min dåliga uppdatering trots lovad "nystart". Det var helt enkelt jävligt dumt av mig att tro att det skulle gå ihop. De senaste veckorna har varit väldigt intensiva på många sätt. Det är ju främst skolan som tar tid men sen händer det alltid saker runt omkring som är lite svårare att styra. Men men, nu har jag loooov och tänker njuta till hundra procent. Eller aa, försöka i alla fall. Jag har några relativt nerviga moment att klara av den här veckan... Men i övrigt ska jag bara ta det lugnt, träffa vänner, se på film och.... köpa säng! Det är verkligen dags för en ny sängis. Den jag har just nu är inte ens min och jag sover riktigt dåligt i den. Såå, på lördag blir det Ikea-äventyr. Det är något speciellt med att åka till Ikea, det tar fram alla de där förfäntansfulla, busiga känslorna från när en var barn. Jag älskade att åka med mamma och pappa till Ikea när jag var liten, så mycket roliga saker att se, pilla och leka med. Nitlotten var ju att bli inlåst i det där barnfängelset de har på Ikea. Där föräldrar, som inte orkar med ett tjatigt barn, kan lämna in ungen när de så snabbt och smidigt som möjligt vill hitta sina ljus, glas och servetter. 
 
Jag har inte så mycket mer att säga faktiskt. Jag sitter i min systers lägenhet, tittar ut på hösten och tänker på livet stora frågor... Haha, eller inte. Är mest skitnervös inför halkan och vad som väntar senare i veckan. I-landsproblem om något.
 
Ni kan väl vara gulliga och hålla en tumme eller två. Hörs senare.
Pussen!
Tycker att denna parkeringen är soft, tror ni den funkar på en uppkörning?
Höstimönstri 
Är glad för nu kan jag ha flääätor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0