Bollar hit och dit

Idag var det lite roligare än vanligt att träna. Solen var fortfarande framme, vi var fler än vad vi brukar vara och det kändes bra helt enkelt. Jag är glad att jag har fortsatt med fotbollen trots mycket i skolan och många andra fritidsintressen. Jag har svårt att föreställa mig en vardag utan fotbollen. Den har funnits där i större delen av mitt liv. Samtidigt tänker jag mycket på hur länge jag kommer att hålla igång... Till sommaren flyttar jag till Göteborg och ska jag då pendla två-tre gånger i veckan till Rävlanda? Hmm...
 
Jaja, det får bli ett senare problem. Just nu är fotbollen väldigt rolig och det är faktiskt det som räknas.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0