Är det okej om jag går och lägger mig igen?

God morgon!
 
Skall hålla mig kort, har kanske något försent insett hur panik det är med gymnasiearbetet. Det ska nu in om mindre än en vecka och jag har kommit... ingenstans. Eller jag ska börja på min avhandling. Det är så jäkla mentalt jobbigt att skriva vetenskapliga rapporter. Och jag vet att jag låser mig själv genom att tänka så, det går runt i en ond cirkel. Jag vet att jag kan, jag har gjort det förut. Men den här gången sitter det jävligt långt inne. Aja, det är bara att säga hej då till livet i en vecka framåt och kötta järnet. Annars kan jag glömma min examen. 
 
Skön start på dagen haha. Hoppas i alla fall att ni kan slurpa i er morgonkaffet i lugnan ro. 
Pussen
 
Hmm, kom på att jag inte visat min piercing, den är över en månad gammal nu. Börjar nästan bli lite gammal och skrynklig ;) Ser ni den? Uppe i hörnet sitter den och glimmar. På fredag är det dags igen...Om det är 14åringen i mig som gör revolt och tar hål i naveln eller rebellen som blingar upp bröstvårtan, det återstår att se. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0