FAUST OCH FAUSTIN AND OUT

Tänkte berätta lite om helgen för att väga upp mitt halvt deprimerande inlägg tidigare. I fredags var jag med mamma och bror på premiären av Faust och Faustin and out på stadsteatern. Riktigt tung föreställning som är över tre timmat lång, men jag skulle abslout rekommendera er att se den. Det är en mix av Goethes klassiska Faust mixad med Fritzl-berättelsen. Hur den säcken knyts ihop får ni se om ni ser den haha. Fast känn er inte dumma om ni inte förstår, det gör nämligen inte ens skådisarna själva.
 I alla fall, innan föreställningen åt jag och Erik på Familjen. Supertrevligt ställe, bra service (vet inte om vi fick extra bra för att Erik kände personalen men det tror jag inte), god mat med spännande smaker och ett stort plus i kanten för de fantastiska drinkarna vi avrundade med. Nomnom. Igår städade jag och fixade på mitt rum, så skönt att nu kunna se golvet. På kvällen såg jag på melodifestivalen följt av Sherlock Holmes med Madde och Jennie. Lugn, skön och mysig kväll. Idag har jag tränat och om en stund kommer några kusiner på middag. Sen måste jag plugga och förebereda inför morgondagens intervju.
 
Hoppas ni har en skön helg med nära och kära. Puss!
 
Haha, en liten före- och efterbild. Trodde att jag skulle behöva vika kläder hela natten...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0